måndag 11 april 2011

Still no movement

Morgonstund. Jag försöker ligga helt stilla och koncentrerad och känna efter. Väntar på att något ska röra sig där inne. Att man ska känna något kurrande, bubblande eller sprattlande i magen som inte är helt vanliga krångliga tarmar.
Jag lägger handen på magen. Som för att försöka fokusera koncentrationen till ett område där jag vet att du borde vara. Men jag känner bara min egen puls som dunkar så att magen studsar. Lite frustrerande att inte ens kunna känna om du lever där bakom. Att inte kunna se in i sig själv. Men jag vet att du är där. Snart närmar vi oss redan halva graviditeten och jag längtar tills du kommer ut!!



/Line

1 kommentar:

  1. Oh, vilken fin liten bula!! Halva tiden. Wow! Det kommer gå fort nu8 när det är sommar och allt! :)

    SvaraRadera